Reddel vant kamppartnerskap med Bodø/Glimt

Etter en morsom og intens pitchekonkurranse kåret juryen fra Bodø/Glimt, Reddel som vinner av kamppartnerskapet.  

 

Eirill Pettersen Buvik fra Reddel sammen med Tom Steffensen og Markus Fodstad i Bodø/Glimt.

 

Som en del av Inkubator Salten & KPBs samarbeid med Fotballklubben Bodø/Glimt fikk inkubatorbedriftene muligheten til å vinne et kamppartnerskap! Et kamppartnerskap gir markedsføring av bedriften både før og etter kamp og gir masse synlighet både live og på TV. Kamppartnerskapet er sponset av KPB/Inkubator Salten. 

Etter påmelding var det fire bedrifter som ble trukket ut til å delta i pitchekonkurransen. Her var bedriftene Anue, Lugn Games og Salten Tech de tre konkurrentene til Reddel, hvor alle fire leverte solide pitcher.

Alle de fire bedriftene sammen med juryen fra Bodø/Glimt. F.v: Alexander Espeseth fra Lugn games, Tom Steffensen Bodø/Glimt, Eirill Pettersen Buvik Reddel, Tom Knutsen Salten Tech, Jeanette Therese Grønnslett Anue og Markus Fodstad Bodø/Glimt.

Reddel stakk av med seieren og i juryens begrunnelse ble det blant annet sagt: 

“ Reddel sin visjon og målsetning med å redusere overforbruk og øke delingskulturen, er helt i trå med arbeidet vi gjør innen bærekraft og Action Now programmet”. 

 

Se etter Reddel sin markedsføring som kamppartner både før og under kampen 24. mai 2024 mot KFUM!

Gratulerer så mye til Eirill og Reddel! Vi gleder oss til å se resultatet og Heia Glimt!

 

Forrige
Forrige

Meet the startups: Jon-Remi og Eirik fra Safe Works

Neste
Neste

Meet the startups: Alexander Espeseth og Lugn Games